" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Ῥέ,ἄντε πάγαινε ἀπ' ἐδῶ, πού μᾶς δουλεύεις κιόλας...



«Λες να είμαι καμιά λουλού που ο πατέρας μου και η μάνα μου με έκαναν πολιτικό; Ξέρω την πιάτσα, του γιαπιού είμαι εγώ…»,

εἶπε ὁ Μπαλάφας,αὐτός πού τό χαζοχαρούμενο τόν ἔκανε ὑφυπουργό γιά τούς λαθραίως εἰσερχομένους στήν χώραν. 

Ναί,ἀλλά δέν μᾶς λέει ὁ Μπαλάφας,πού ἔγινε βουλευτής τό 2015,πῶς ἀπέκτησε τά 450,000 εὐρῶ καταθέσεις καί τα ἀκίνητα;  

 Ἀπό τό γιαπί; Τό γιαπί; ! !! 

Δεῖτε τήν δήλωσιν ἐδῶ 

Μεγάλη μπίζνα τό γιαπί ... !

Ῥέ,ἄντε πάγαινε ἀπό ἐδῶ...



Υ.Γ. Μέ ἐκεῖνον τόν τρομοκράτη Μπαλάφα,συνωνυμία ;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου