" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ὁ διάλογος μεταξὺ Aleksis καὶ πάπα


Ὁ διάλογος μεταξὺ Aleksis καὶ πάπα4 

ΑΛΕΚΣΗΣ : ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ, ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΠΑΩ ΠΡΟΣ ΝΕΡΟΥ ΜΟΥ;;;;;;
ΠΑΠΑΣ : ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ ΑΛΕΚΣΗΣ : ΦΦΦΦΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ … ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ (ΠΕΡΝΟΥΝ 10 ΛΕΠΤΑ)

Ὁ διάλογος μεταξὺ Aleksis καὶ πάπα3
ΠΑΠΑΣ : ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ .. ΑΛΛΑΞΕΣ ΥΠΟΚΑΜΙΣΟΝ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑΛΕΚΣΗΣ : ΑΧ ΝΑΙ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ .. ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΗ ΠΙΕΣΗ Η ΒΡΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΒΡΕΞΕ…


Ὁ διάλογος μεταξὺ Aleksis καὶ πάπα5

ΠΑΠΑΣ : ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΠΟΚΑΜΙΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΜΕ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;;;;
ΑΛΕΚΣΗΣ : ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ .. ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ … ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΤΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΙΔΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου