" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΟΡΚΟΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΒΟΡΙΔΗ: ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!


Untitled-1

Γράφει ο Αντίοχος.

Όταν πήγαινα σχολείο (προ… αμνημονεύτων χρόνων), έμαθα στο μάθημα της «Αγωγής του Πολίτου», ότι τους πολιτικούς τους κρίνει ο ελληνικός λαός. Φαίνεται, όμως, πως δε μας τα είπανε καλά τότε. Τα λέω αυτά, διότι μόλις εδιάβασα μια απάντηση του… Mykonian(όπως τον αποκαλεί η Σιβύλλα του «Βήματος») Μάκη Βορίδη, στις αμφιβολίες (ειλικρινείς ή στημένες, απήντησα σε χθεσινή ανάρτηση) που εξέφρασαν για την υπουργοποίησή του, οι διεθνείς σιωνιστές. Πρόκειται για έναν όρκο αιώνιας πίστης στον διεθνή σιωνισμό. Διαβάστε τον:  

«Αντιλαμβάνομαι την ανησυχία της Ισραηλιτικής Κοινότητας, η οποία ερείδεται στον χώρο πολιτικής προελεύσεώς μου. Παρά ταύτα θεωρώ ότι θα έπρεπε μάλλον να αποδίδεται μεγαλύτερη σημασία στη δική μου στάση και στις δικές μου δηλώσεις, οι οποίες, αξίζει να σημειωθεί, δεν είναι όψιμες, αλλά ανατρέχουν σε βάθος χρόνου. Θα ήλπιζα να αξιολογείται περισσότερο η στάση μου απέναντι στη Χρυσή Αυγή, η στάση μου στο θέμα της ποινικοποιήσεως της αρνήσεως του Ολοκαυτώματος, όσο και η στάση μου σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής, όταν μου δόθηκε η δυνατότητα αυτή, όπως για παράδειγμα όταν αντιτάχθηκα στην απόκτηση status μέλους της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΟΑΣΕ, το οποίο επιζητούσε η Παλαιστινιακή Αρχή. Μια επικοινωνία με τον πρέσβη του Ισραήλ στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του ΟΑΣΕ θα αρκούσε για να επιβεβαιώσει τα γραφόμενά μου. Αν όμως αυτά δεν αρκούν -και φαίνεται πως δεν αρκούν- για να διαλύσουν τις ανησυχίες της Κοινότητας, τότε ευελπιστώ πως η αξιολόγηση των μελλοντικών πράξεών μου θα μπορέσει να το επιτύχει».

Κάποιες σύντομες παρατηρήσεις:

1ον) Ο κύριος Μάκης από ποιον αξιολογείται άραγε; Από τον ελληνικό λαό ή από τους διεθνείς σιωνιστές; Ο ίδιος πάντως εκφράζει το παράπονο ότι δεν τον έχουν αξιολογήσει σωστά για το παρελθόν του και εκφράζει την ελπίδα να αξιολογηθεί καλά από τους σιωνιστές στο μέλλον…

2ον) Έχει χίλια δίκια ο κύριος Μάκης, που ζητά από τους… υπέρτατους κριτές του, να τον κρίνουν όχι για τον χώρο πολιτικής του προέλευσης, αλλά για την ομολογουμένως συνεχή και συνεπή θέση του υπέρ του σιωνισμού, δια πράξεων και δηλώσεων, ακόμα και την περίοδο που παρίστανε τον εθνικιστή.

3ον) Ο κύριος Μάκης, ομολογεί υπερηφάνως ότι αντιτάχθηκε στην αναγνώριση της Παλαιστίνης ως μέλους της Κ.Σ. του ΟΑΣΕ. Προφανώς, δεν τον ενδιαφέρουν τα εθνικά δίκαια των εθνών, αλλά η αγάπη των σιωνιστών! Αποδεικνύοντας, πως πέραν όλων των άλλων, είναι και εθνικά επικίνδυνος, βάζοντας σε κίνδυνο τις σχέσεις μας με τους Άραβες, μόνο και μόνο για να κερδίσει ο ίδιος προσωπικά την εύνοια των σιωνιστών.

4ον) Αυτός ο άνθρωπος φιλοδοξεί να γίνει κάποια ημέρα πρωθυπουργός της Ελλάδος. Και δεν αποκλείεται να γίνει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου