" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ !! Ο ΣΩΡΡΑΣ ΠΡΟΧΩΡΑ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ Ο ΣΩΡΡΑΣ - Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΕΒΡΑΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΓΙΔΑ-ΜΑΘΕ ΔΙΑΔΩΣΕ!!
 

Αυτό το άρθρο το αφιερώνω σε όλους τους Έλληνες. Εξαιρετικά σε αυτούς που ονομάζω “εκλεκτούς” γιατί κρύβουν μέσα τους αυτήν την περήφανη , ατίθαση αλλά και δύσπιστη Ελληνική ψυχή.... Σε όλους τους Έλληνες που “δεν τρώνε την φόλα”.

Σε όλους τους Έλληνες καθηγητές, οικονομολόγους , νομικούς και τεχνοκράτες, που έπεσαν στην παγίδα των Αμερικανών και απαξίωσαν να ασχοληθούν ΣΟΒΑΡΑ με τον Σώρρα. Στους Έλληνες δημοσιογράφους και ειδικά αφιερώνεται στον Νίκο Χατζηνικολάου, επειδή τον τελευταίο καιρό, “τον έχουν ζαλισει” αλλά επειδή είναι και νομικός. Αφιερώνεται ακόμα και σε αυτούς τους Έλληνες, που ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΗΚΑΝ και πίστεψαν σε ότι άκουγαν, από αυτά τα εκπαιδευμένα “Αμερικανάκια” και χωρίς να το σκεφθούν ή να ρωτήσουν τουλάχιστον έναν δικηγόρο, υπέγραψαν αυτό το πολύ πονηρά διατυπωμένο κείμενο, χωρίς να αντιλαμβάνονται τι υπογράφουν, ξεχνώντας ότι, την υπογραφή μας, ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ που την βάζουμε.

Το αφιερώνω επίσης, με διαφορετικά όμως συναισθήματα και σε όλα αυτά τα “Αμερικανάκια”, που ήρθαν στην πατρίδα μου για να πουλήσουν “πονηράδες” και να ΞΕΓΕΛΆΣΟΥΝ αυτόν, τον σκληρά και απάνθρωπα δοκιμαζόμενο λαό, επειδή σε αυτήν την κατάσταση τον θεώρησαν ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ. Και έχω να τους πω το εξής ΔΗΜΟΣΙΩΣ, γιατί δεν έχω μάθει να κρύβομαι . «Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να ασχοληθώ μαζί σας, όπως άλλωστε δεν ασχολήθηκε και κανένας σοβαρός Έλληνας, οικονομολόγος ή νομικός και πιθανόν να είχα πέσει και εγώ στην παγίδα σας.

ΕΣΕΙΣ όμως επικοινωνήσατε μαζί μου στο mail μου και ζητήσατε να συναντηθούμε και να με γνωρίσετε. Ίσως να νομίζατε, ότι θα μπορούσατε να πείσετε και εμένα με τους εξωπραγματικούς ισχυρισμούς σας, ώστε να πάρετε με το μέρος σας την “δυνατή” μου πέννα, όπως την χαρακτηρίσατε. Δυστυχώς για σας, δεν γνωρίζατε ότι έχω γνώσεις νομικών καθώς και διεθνούς κεφαλαιαγοράς, όπως δεν γνωρίζατε και τις “υψηλές πηγές” πληροφόρησης που διαθέτω, ακόμα και στην “έδρα” σας. Στις Η.Π.Α.

Μου παρουσιάσατε αναλυτικά λοιπόν, όλο το “επενδυτικό” σας σχέδιο, αλλά από τις ερωτήσεις που σας έκανα, καταλάβατε αμέσως ότι δεν είμαι “αυτό” που ψάχνατε, γι’ αυτό και δεν επιχειρήσατε άλλη συνάντηση μαζί μου. Ήταν όμως αργά για σας, διότι και εγώ κατάλαβα με ποιούς μιλούσα και “μυρίστηκα” ΚΙΝΔΥΝΟ για την Ελλάδα. Ξεκίνησα λοιπόν την έρευνα και τα πρώτα στοιχεία τα δημοσίευσα στο άρθρο με τον τίτλο “AΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ E.N.D. ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ”, περιμένοντας τις αντιδράσεις.

Από τις αντιδράσεις και τον πανικό σας, κατάλαβα ότι ήμουν στον σωστό δρόμο και επέκτεινα την έρευνα στο τρίγωνο, Αθήνας – Λευκωσίας – Νέας Υόρκης.» Ολοκληρωμένη τώρα και χωρίς κανένα αναπάντητο σημείο, την παρουσιάζω σε όλους τους Έλληνες για να γνωρίσουν την ΑΛΗΘΕΙΑ για τον “Έλληνα” Σώρρα τον “πατριώτη”.



Διαβάστε όλο το θέμα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου