" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ Ο ΤΣΕΧΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ... "ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΤΕΛΑ" ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ...!!!

Ο απερχόμενος πρωθυπουργός της Τσεχικής Δημοκρατίας Τζίρι Ρουσνόκ εμπιστεύθηκε στον διπλανό του στο τσεχικό κοινοβούλιο ότι ελπίζει πως θα "γλιτώσει" την κηδεία του Νέλσον Μαντέλα, σε μία ιδιωτικού χαρακτήρα συνομιλία , που, όμως, καταγράφηκε και κυκλοφόρησε προκαλώντας σχολιασμό στο Ιντερνετ.
Απευθυνόμενος χθες στον υπουργό Άμυνας Βλαστιμίλ Πίτσεκ, τον διπλανό του στα έδρανα του κοινοβουλίου, ο Ρουσνόκ είπε: "Ελπίζω ότι ο πρόεδρος θα πάει στη θέση μου. Τρέμω στην ιδέα ότι θα πάω"."Έχω ένα γεύμα και επίσης ένα δείπνο φίλε μου, αλλά φοβάμαι ότι θα είμαι υποχρεωμένος να πάω. Δεν έχω καμιά όρεξη", είπε και πρόσθεσε ότι ελπίζει πως ο πρόεδρος Μίλος Ζέρμαν θα πάει στη Νότια Αφρική για να παρευρεθεί στην κηδεία.

Όμως ο πρόεδρος της χώρας αναρρώνει από τραύμα στο γόνατο και η παρουσία του στην κηδεία του Νέλσον Μαντέλα, στις 15 Δεκεμβρίου, δεν είναι καθόλου εξασφαλισμένη.
"Πώς θα μπορέσει να σκαρφαλώσει τις σκάλες του αεροπλάνου. Πιστεύω ότι δεν θα ανέβει στο αεροπλάνο, χάθηκα", λέει στον διπλανό του
. ΑΠΕ ΜΠΕ

 στόχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου